Lyckade stunder ;)

Wihuuu :D
Kom ner till skåna liite fort igår ;) haha klockrenaste
saken hände på vägen ner! ;)
Hade sammlat en massa bra skivor i ett cd-fodral som jag
trodde Becca tog med sig. När vi kommit nästan enda ner till
Jönköping ska Becca byta skiva och undrar var jag lagt dom.
Hon börjar leta och sen när hon vänder sig till baksätet
börjar hon ass garva! CD skivorna ligger kvar på bagasluckan
och har fastnat under vingen! Då har vi åkt ca 15 mil i regn på motorvägen
och dom ligger kvar där ute xD haha
Som tur va överlevde alla mina skivor =)

Idag när vi skulle handla lyckades jag med nästa sak.
Jag fastnade mellan ingångarna till affären och kom inte ut!
Affärskan fick komma och släppa ut mig och när jag ska
gå igenom igen så lyckas jag fastna igen!
Hur jävla lyckat är inte det?! xD haha
Jaja alla i äffären fick sig ett riktigt skratt iaf ;)



Nu sitter vi i någon lyx lya i Helsingborg
och ska glömma allt som inte blir som man vill
och visa Skåningarna hur man ska festa ;)
Borta bra, men helväck bäst! ;D


Kommentarer
DL

hahahaha du lyckas ju med allt asså :O

2010-08-30 @ 00:33:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0