Pizza eller inte Pizza..?


Sitter och tittar på Top model och käkar på en pizza sammtidigt..
Det känns så där lagom bra när dom rättar modellerna som redan är
supertunna att äta bättre mat, när dom knappt äter något,
sammtidigt som man själv sitter och tjockar. Jag hade bestämmt mig för
att sluta med sommartjockandet och börja ta tag i livet igen, men med pizzan
framför mig och cola i handen får ja nog erkänna att det inte går så bra.
Det posetiva? Jag har börjat träna i alla fall så får väll ta tag i matbiten snart också.

Funderar starkt på att gå med i någon sådan där topp modell
tävling bara för att höra vad dom skulle säga om en, även om jag
var med i miss universe så fick vi ju inte så mycket konstruktiv kretik där
och den biten skulle vara sjukt intressant, men då måste jag nog dissa pizzan
i fortsättningen.. hmm? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0