Seg segare .. ? ;D

Jag måste haft sjukaste drömmen inatt..
Alltså inget ja minns, men vaknade av att ******
skrek till och att jag bet honom i armen? liksom WTF?
haha som tur va slog han inte till mig iaf och jag hade väll inte
bitit så hårt, men ändå? haha

Hade tänkt att se Grown ups idag på bio som
alla snackar om ska va så himmla bra och vi
skulle vara ett litet gäng, bion börjar 21.15
och som vanligt är jag sen och kommer 20 över..
Men tror ni att någon av dom andra hade kommit eller?!
haha så det fick bli Predators istället som började lite senare.
haha så nu alla som gnäller på att jag är seg,
jag har fan hittat folk som är segare, otroligt va? ;D



När ja vänta mötte jag i alla fall mini och albin
som börja snacka om paradise hotel.
Ni vet dom ringde mig typ 6 gånger i början av sommarn
och förskte övertala mig att vara med (sa ju nej)
och mini kom på att hade jag varit med så hade nog
till och med dom blivit B kändisar efter alla historier
dom skulle kunna berätta om mig. haha
Det får en och tänka lite på hur mycket "dumt"
som man har gjort förr xD haha inte bra asså  ;)

Onödigt långt inlägg men blir väll så när man
är dålig på att uppdatera




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0