Virus och skrattande japaner

Jippy Grattis! Nu har min dator dött utav virus
också, hallelulia och lite till.. ><
Desutom gick röret till spolarvätskan sönder,
så när jag skulle fylla på spolarvätska i bilen rann det rakt igenom...
Stort jävla grattis, allt funkar som det ska idag >< hehe ;)
Får väll be mina kära sponsorer om lite nya prylar tror jag ;)


Elaka virus! ;)

Fick se mitt schema för i år också förut idag.
Helt okey dagar faktiskt, fick till och med så pass mycket
tid över att mentorn tycker att jag ska läsa eng B också.. hmm
Alla som känner mig vet ju hur duktig jag är på engelska. haha
Kan inte låta bli att tänka på intervjuerna som gjordes på engelska
i miss universe då, som sändes live i japansk tv. haha xD
Vi kan väll säga så att dom kan inte förståt mycket av vad
jag sa på min fina svengelska, så kanske kanske skulle jag behöva
ta eng B bara för att inte få en massa skrattande japaner
efter mig nästa gång ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0