Anmälan

 
Vaknade med en knut i magen, 
Idag var de ju äntligen dags för att göra nästa
undersökning och ojj vad nervös jag var eftersom
dom skulle söva mig inför den.
Ingen frukost och lagom när den slutade
att serveras kom sjuksköterskan in och
sa att den blir flyttad till imorgon.
Det är ju självklart sånt som kan hända eftersom
det är så många som måste ha tid att hjälpas
åt med den, men liiiite tråkigt när man gått och vart nervös
hela helgen och så vart man tvungen att vänta en dag till.
men men sånt som händer.
Efter undersökning vet jag heller inte vad dom kommer
att gör med mig, kommer ju förmodligen inte ligga kvar
på den här avdelning då jag nu får så mycket
smärtstillande att jag räknas som 
narkotikaberoende.. :/
 
Har även pratat med kurator som ska hjälpa
mig anmäla dom senaste felen som hänt här.
En del av dom har jag ju srivit om här i bloggen,
då dom glömmde mig i ett rum utan singal klocka eller
övervakning och den gången jag till och med fick ringa 112
för att få hjälp fast jag redan e på sjukhus. (Se tidigare inlägg)
Känns skönt att få hjälp med det hoppas det blir
stora konsekvenser för som fel som skett.
Sjukvården får fan inte gå till så här.
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Igår hade jag även massa mysigt sällskap.
av både mini kusin Becca <3
La lite ansiktsmask och hade så mysigt de
går att ha här när båda mår dåligt.
Bästa Emma var här när jag hade en
riktigt jobbig tid igår och var heeelt underbar. <3
Felix var här och har fått jätte fint halsband, armband
och en ring, så han va lite trött på mina gammla ;) <3
Tack så jätte mycket allihoppa <3
Det behövs så himmla mycket just nu och är
så himmla taksam.
Det är väldigt jobbigt just nu och
ännu värre att vara själv här :/
 
 
Tack Britta ↑
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Nu kommer snart smärtenheten och ska
diskutera mina medeciner.. hmmff :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0