Ensam är inte stark..

Nu kommer nattens tankar igen när man är ensam..
Kommer jag bli bra? :(
Lite spänd inför imorgon då jag ska träffa en
ny doktor.
Hoppas h*n har någon ny tanke eller ide..
Vill bara inte att det ska vara nerverna,
vill kunna bli frisk igen,
vill inte dö.
Inget bra att vara ensam här,
ensam är inte stark just nu.
Om inte h*n har några bra förslag kommer jag nog
bli förflyttad till annat sjukhus ganska snart,
där dom är kunnigare. Det blir förmodligen
något privat eller Karolinska.
Måste ju få all hjälp som går nu,
Är liksom 20 år och får i mig över 70 mg morfin
om dagen plus alla andra tabletter.. 
Det är liksom mer än dom flesta narkotika missbrukarna
får om dagen...
 
Även en annan panik börjar komma..
Jag som älskar träning och hälsa och nu den sista
tiden här på sjukhuset har jag ökat med ca 7 kg!
Trotts det äter jag nästan ingen och spyr större delen
av dom flesta dagar...
Tunn är jag väll i övrigt men magen ser
nästan hög gravid ut..
Frågar läkarna massor men dom vet inte riktigt om det
beror på sjukomen eller tabletterna än..
 
Shit kommer att komma härifrån som
en flodhäst om det fortsätter så här.
Vill ut och springa!  :(
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0