Friends are kisses blown to us by angels

Även när det är som mörkast
finns det små ljua punkter eller
kanske bara ett litet i fjärran,
men det är så viktigt att faktiskt
fokusera och tänka på dom.
 
Idag har det nästan varit lite som
julafton här uppe. Fick en jätte fin överaskning
när dörren öppnades och min bästa Tant
kom in genom den! <3
Hon bor ju i Skåne nu förtiden med sin fästman
och inte hört av henne på ett tag men där stod hon
med en super söt nallebjörn och lite godis.
Då har hon letat som en idiot på sjukhuset
efter var jag ligger bara för hon inte ville
att jag på något sett skulle veta att hon var på
väg, att hon överhubudtaget var hemma,
så super glad att hon kom förbi! <3
 
 
Sen har jag även fått ha Felix gär hela dagen
och både han och hans föräldrar överöst mig
med pressenter, både rosor, smycken och
macup kit! <3
Precis vad som gör en flicka glad! :D
 
 
Så det finns ljus i alla mörka
tider och oj vad jag ska tänka på den här dagen
och även alla andra underbara människor som stöttar
när man ligger här och har det som värst.
Tusen tack!
Det gör att man orkar så mycket mer. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0