Friends are kisses blown to us by angles.

Inegnting som väntans tider...
Är det något jag ska rösta på vid nästa val
(om jag kan) Så är det att få mer perssonal till sjukhuset.
Det börjar likna USA att om man vill ha hjälp måste
man beta massa ur egen fick till privat klinikerna..
 
Alltså visst får ja hjälp, men det går sååå seeegt.
Ber att få något för att det gör ont,
tidigast 40 min senare kommer det oftast något
då och då har de ju oftast blivit värre så
att det behövs något mer.....
Sjukt jobbigt! För då behöver ,man ju naturligtvis
vänta ännu längre...
 
Vad värre är att 3 ggr sedan jag kom hit
har dom gett mig fel medecin...
Som tur är har jag koll på vad jag egentligen ska äta,
för dom har både missat medecin
(som dom vägrat gett mig när jag säger till för dom inte tror på mig),
gett mig dubbelt förmycket antibiotika, slängt med extra 
diklofenak och försökt gett mig tabletter jag inte alls ska ha..
Det är fan sjukt... Vissa har 0 koll...
Nu ska jag ju inte dömma alla för vissa är riktigt bra också..
 
Nu väntas bara inför Måndag då jag ska sövas och
mer undersökningar ska göras.
Sjukt rädd för sövas ner, men måstes de så
måstes det. =)
 
Har haft massa mysigt besök här idag
utav både kusin Nettan och mini kusin Becca,
Britta (Emma) och prata hästar :D,
myst lite med Felix
och spelat massa kort med pappa.
Tack snälla ni för sällskapet! <3
Det behövs, man blir tokig annars i
det umgånge och omgivning
man tvingas till på sjukhus. :/
ÅÅ sndra sidan är ja ju redan lite tokig,
men tack snälla det behövs massor. <3
Annonsen ligger dock kvar då det är
mycket roligare här med sällskap,
än att sitta själv och drömma om agustfest, karnevall
och hästlukt ;D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0