Gör om gör rätt..

 
 
 
 
Hur gör man för att orka..?
Ny doktor idag igen...
Berättar först att h*n tänker göra massor
av nya undersökningar, (Jippy!)
sedan gick h*n över och prata massa skit tycker jag..:(
Prata om eller kanske inte visste om perssonalens skit,
utan lade över de på mig.. Vill dra ner medecinen, och
säger att jag snart är frisk och helt utred..
Ingen koll på att det var nerverna eller om att
jag kanske ska byta sjukhus och att jag måste
utredass massa mer nevrologiskt..
INGEN KOLL ..!
Tror h*n e doktor och tror h*n kan allt..?
Trodde jag mådde bra och haft en bra tid här..
Bull el shit..
 
Sjukt trött på att vara sjuk, att dom inte
har någon koll och tar inte ansvar över verken mig
eller sin misstag!
 
Ny personal varje dygn och ingen
någon koll,
blir sjukt stressad av de här. ..
 
Som fel medecin konstant,
får laktos ist för laktosfritt
för dom alltid missar kolla listan..
 
Ingen håller något va dom lovar..
Vad fan har vi för sjukvård...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0