Inget utan min älskling

♥                                                                         ♥
 
Hur Felix står ut med mig är fasen ett under,
Större delen utav våran tid som vi varit tilsammans
har jag varit sjuk och åkt fram och tillabaka från sjukhus
och vårdecentraler, med ständig smärta.

Detta har gjort mig trött, tjurrig, ledssen,
ett jäkligt varrierat temprament helt enkelt.
Vi har inte kunnat göra allt vi velat på grund
utav detta och nu tillslut detta långa sjukhusvistelse
som det ser ut som jag har framför mig nu.
Trots det finns han ständigt där för mig och är en helt
underbar person.
Jag måste verkligen gjort något bra i ett tidigare liv
för att förskäna någon som honom.
Du hjälper mig ständigt att må bättre och om ett
öde finns så vad det att vi skulle hitta varandra.
Du är mitt allt och du kommer alltid att finnas
  i mitt hjärta och mitt hjärta slår enbart för dig.
Galet vad jag älskar dig
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0