Längtan efter att vara snygg brud i lyxförpackning

Längtar hem sjukt mycket!
Vill bli frisk och komma igång och röra mig igen.
Saknar att springa dansa och rida så det sjunger om det.
Hade precis kommit igång lite med det igen innan jag vart
sämmre och var tvungen att läggas in, träningschemat
ligger kvar på bängen hemma och väntar otåligt.
 
Funderar även starkt på att fixa lite hjälp på
traven för att få tillbaka min kropp igen och hittade,
Raspberry ketone. Den är rekomenderad utav
massa experter och kändisar som Opera och
Kim kardashian som också har en galet fin kropp.
Har någon provat den?
Verkar galet bra som hjälp på traven men även
extra bra för mig som får i mig så lite vitaminer..
Måste ju vara i topp trim om jag lyckas ta mig
ur det här helvetet så jag kan komma i alla fina nya kläder,
som väntar på mig hemma.
För när man inte har något att göra här
har jag suttit och tröst shoppat massa
så det finns om jag kommer hem.. :)
 
Hur kommer det sig igentligen.. ?
När jag var hemma innan jag vart sjuk var jag
lite tveksam om jag ville ta tag i modell biten igen,
men nu när man ligger här och förstör kroppen,
ja då är man super sugen?
 
hmmpff vill bli frisk.!
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0