Nedsövning och smärtenheten

Nu är det aldeles strax dags..
Helt sjukt nervös..
Ska sövas ner om ca 20 min.
Rädd att jag inte ska vakna när man äter
så mycket tabletter, det är ju alltid en risk liksom.
Men men nu måste undersökning göras så
det är bara bita ihop.
Det dom ska göra sedan är en magnetkamera undersökning,
För att se om nerer kanske sitter fast i ryggen eller om
ryggraden blivit skev. ..
Så det kan vara en anledning till att jag blivit sämmre.
 
Igår var en ganska rolig och jobbig dag..
Hade som vanligt sjukt ont, men igår fick dom tag
på smärtenheten och ojjj vad arga dom vart på
dom anda läkarna..
Dom kollade på mina medeciner och sa
att jag fått alldeles för lite!
Nerv smärtor är så ont man kan få
och dom gav bebis doser i gemförelse..!
Så dom sa nu ska vi ta ett snack med dina läkare
och gisses vad mycket bättre jag mår.
 
Nu nedsövning!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0