två steg framå och ett stort bakå

puuhhh... Så jäkla mycket krångel just nu!
Fett sur och irriterad över saker som sägs..
 
Igår va ja helt död iaf, halv sov igenom hela dagen,
lyckades somna mitt i meningar, när jag smsa,
kolla något på datorn och när jag åt..
Ja nästan preccis hela tiden va jag än gjorde,
fett skumt...
 
Idag vart det fart på grejerna och får i mig
massa laxerande för att imorgon,
sövas ner och göra tre stora undersökningar.
Äntligen lite fart påt.
 
Hade just ett stort steg bakåt...
Satt på toan och svimmade och sen vart
värsta sjukt läskigt, Hade ingen kontroll
över kroppen. Allt var bara som ett lågt
brus av vad dom andra sa, kunde inte
röra mig eller något! Fett läskigt!
Så har två dropp nu för att kanske kunna
bli lite normal igen, hoppas det funkar.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0