Lev för att leva..

Om jag håller andan och räknar till tre, blir allting bra då?

Just nu känns de som om man försöker med vad som helst snart..
Pappa skulle hälsa på och lyckad backa in i min bil, så att båda bilarna
får en stor smäll... Vet inte riktigt hur skadade dom är men min dörr är hel pajj
iaf :/ Good times keep on coming  (y)
De var dom julklapparna. Synd att man är för gammal för att tro
att tomten ska komma och överaska en med julklappar, för visst hade
man det endå ganska bra när man var liten och visste
att den snälla gubben men skägg alltid skulle dyka upp
om man bara var snäll?  =)

Igår kom Jonna och överaskade mig med chips och dipp :D
Det blev barnfilm och lite mys :)
Precis sånt som behövs när man ligger hemma och har ont! :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0