Jag är för bättre och tryggare Shopping, är du?

Senaste dagare har jag shoppat en hel del, 
det blir lätt så när man ligger här och inte har något att göra. 
Det blir ett sätt att muntra upp sig lite. 
Då har jag upptäckt en sak som gör det mycket 
lättare och roligare att shoppa både för kunder, 
men även gynnar företagen själv, så jag tycker att alla 
shopping sidor borde ha detta! 
 
Jag pratar naturligtvis om kundchatt! 
Det har så himla många fördelar om shoping sidorna har det. 
När man handlar är det väldigt vanligt att det uppstår en massa frågor
om produkten i sig, om frakten, om byten eller returer eller ja det 
kommer nästan alltid någon fråga. Då är det så skönt med dom 
som har chatt direkt på hemsidan. Jag kan rent av välja sidor som har 
livchatt framför sidor som inte har det om dom har samma produkt!
LiveAgent.se är en ett jätte bra företag som erbjuder tjänsten, 
så gå in och läs! 
Jag shoppade bland annat en klänning till julafton från en sida,
som lovade att klänningen skulle komma fram i tid. 
Dagarna gick och kläningen kom inte, när julaftonsmorgon kom 
hade jag fortfarande inte fått något sms om att det gick att hämta 
ut klänningen och jag gick in på hemsidan och spårade kläningen, 
det stod att klänningen hade kommit fram. Glädjen var stor och 
jag gick ner till Ica trotts att jag inte fått något sms för att hämta 
ut packetet. Men där tog det stopp, packetet hade kommit,
men jag fick inte hämta ut det om jag inte hade smset med koden. 
Besviken traskade jag hem, jag visste då inte att dom precis hade 
skaffat kundchatt, utan trodde att jag var tvungen att mejla företag. 
Något som brukar ta ca 24h att få svar på, men som skulle vara för 
sent i mitt fall. Ganska arg var jag, för jag hade köpt klänningen enbart 
för julafton och tänkte att jag skulle prova att mejla, men fick jag 
inget svar direkt skulle jag sen inte behålla klänningen. 
När jag kom och tog fram hemsidan blev jag dock väldigt glad, 
då såg jag att dom hade skaffat livechatt. 
Skrev direkt till en agent som kunnde hjälpa mig direkt, 
så att jag fick en kod och kl 14.00 på julafton kunnde 
jag äntligen hämta ut min klänning. 
Jag vart så glad att jag kunnde använda den som jag hade tänkt mig, 
då jag inte hade någon backup plan. 
 
Det är även i många andra situationer sedan dess jag har haft stor
fördel av denna tjänst. Jag fick fel produkt från en sida, där det 
stod väldigt dåligt om hur jag skulle göra en retur och även 
då räddades jag av kundchatten som kunnde förklara tydligare för mig 
hur jag skulle göra, så att jag fick tillbaka mina 700 kr. 
Jag skulle även teckna ett nytt elavtal nu när jag skulle 
flytta, försökte då läsa mig till dom olika alternativen och om 
vad som skulle bli det billigaste och samtidigt så miljövänligaste 
alternativet för mig. Det visade sig bli ganska svårt.
Ett av dessa företag använde sig dock av Liveagent.se 
så att jag kunnde chatta på svenska med en som kunnde hjälpa mig 
och leta fram det bästa alternativet. Jag valde ju självklart detta 
företag som kunnde erbjuda mig den hjälpen, jag menar man kan 
ju få problem eller få någon mer fundering längre fram,
så att det även då blir lätt att få hjälp. 
Så jag rekomenderar alla att välja det företag som har kund chatt 
så att ni får den hjälp ni behöver när ni ska handla något, 
utan krångel med väntetider eller språksvåigheter. 
 
Jag förstår inte att inte alla hemsidor och butiker har denna tjänst?
Företaget tjänar nämligen också så mycket på att ha det!
Jag och säkert många fler väljer ju faktiskt att hellre handla
på dom sidor som har detta då det känns mycket tryggare. 
Ni kan prova gratis chatt hos http://liveagent.se för att 
märka fördelarna själva. Där får ni chatt på svenska, men även 23 andra språk. 
vilket är en trygghet för många och säkert kommer ge er en större kundkrets.
Ni får se vad vi kunder tittar på och själva kunna chatta med oss besökare,
vilket också ökar tryggheten för oss. 
Med http://liveagent.se blir det verkligen en hel drös med fördelar för
båda parter, butiker och hemsidor får analyser och rapporteringar 
om oss kunder, som ni kan förbättra och bli bättre för oss kunder!
Många som idag inte vågar handla på nätet, kommer att ta steget 
och börja, då man känner att det finns en fysisk person man faktiskt sitter och pratar
med och får hjälp av. 
Ni kommer tjäna in pengar på supportkostnader, minska eran 
arbetsbelastning och samtidigt gör det bättre för oss kunder. 
 
Jag rekomenderar starkt att shoppa på sidor som har livechatt 
då tryggheten tillsammans med alla andra fördelar är stor
och sammtidigt tycker jag att alla hemsidor och butiker 
att borde ha den tjänsten!
Prova gratis chatt hos http://liveagent.se 
Jag kan starkt rekomender dom!
 
Jag är för bättre och säkrare shopping! Är du?
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0