You've only got three choices in life: Give ujp, give in, or give it all you've got.

Lite dålig uppdatering här,
men livet stod ganska så stilla ett tag.
Men fortsätter man kämpa kommer tillslut resultat
och jag tror det börjar hända nu. 
 
Har mest jobbat med det psykiska nu, 
det är lixom inte så lätt att ha ont hela tiden, 
att kroppen inte håller jämna steg med det man själv vill.
Men har lyckats gå upp i vikt, fått lite muskler. 
Eller ja okey, dom flesta skulle säga att jag hade nada i
muskelstyrka, men om man jämför med innan så
har jag kommit en bit. 
Det värsta är att desto starkare jag blir desto ondare gör det. 
Vilket resulterat i ett antal besök på akuten. 
Men som sagt jobbat massa på det psykiska och försökt 
komma ut lite, försökt leva lite, solat och självklart fått vara 
en del i stallet. Det hjälper enormt psykiskt även om jag 
ofta får lida ganska mycket av det. Rullstolen och rullatorn 
är tyvärr fortfarande med i livet.
 
Men nu till resultaten, 
Det finns tydligen bara en kirurg i sverige som kan det 
här med mina magproblen. Men min läkare har lyckats få honom 
att gå med på att göra min operation. Kravet är bara att min läkare 
först måste ta reda på exakt vilka nerver det gäller.
Vilket inte är det lättaste och när
han väl gör operationen så kommer jag aldrig mer få tillbaka känsel
i den/dom nerverna så så viktigt att det blir rätt. 
Nästa problem är att kirurgen i skåne som kan det här, 
är ganska gammal, skulle väll igentligen gått i pansion och 
till hösten går han ner och jobbar bara några få timmar, 
så operationen måste bli gjord snart. Annars är det bara Holland som kan
de här. Så nu vart det full fart, så låg på operationsbordet i torsdags, idag 
och ska dit på fredag igen för att hitta rätt nerver. 
Måste flika in att dom har rätt cool tecknink, röntken som är på medans
dom gör det så att jag får se mitt skellet och va dom
hålller på med på en skärm samtidigt som dom gör det. 
Lite coolt så där. 
Nu hoppas jag att det är en eller bara två nerver som dom 
behöver döda, är det tre stycken får jag tänka om ganska 
om mitt liv. Men att bli av med smärtan är trotts allt det viktigaste,
kan inte ha det så här. 
Så nu håller jag tummarna och hoppas att
skåne operationen blir av snart och att det går bra. 
Jag ska klara det här!
 
 
You've only got three choices in life: Give ujp, give in, or give it all you've got.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0