Träd växer sig starka i motvind och diamanter bildas under hårt tryck..

Galet dålig uppdatering här, men har inte riktigt haft
tid eller något bra att skriva, men ska försöka att skärpa mig :)

Snart jul och jag har inte köpt en enda julklapp än, bra va? :P haha
nemen så svårt att få tid att hinna att fixa sånna saker, men
känner att jag kanske måste börja nu va ;)

Duktig som jag alltid är, gjorde ja årets vurpa på
Marcus fest i helgen, ja ja va faktiskt nyckter, men sen
när har de hjälpt mig? Lyckas ju alltid klanta mig, Så nu har
jag varit hos farbror doktor idag som sa att det inte va något allvarligt
men att jag måste ta det lungt och ligga hemma ett tag till med
en hög starka tabletter.. Kul med tanke på hur galet över social
jag blir när inte jag inte får träffa folk om dagarna och lixom okey när
man är sjuk när man endå är för trött, men nu lixom.. Galet!
Så tycker synd om tant som får stå ut med mina
 extrema telefon samtal nu ;)

Stannade även kvar en stund efter doktorn på stan och såg
på idolerna, ja va väll lite i min egna värd utav tabletterna,
men va endå skönt att va ute en stund och grabbarna va sjukt duktiga :)
Säger bara att Will Smith börjar få lite konkurens av en ursöt Daniel ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0