Winners Make It Happen, Losers Let It Happen

Ingenting är någonsin säkert, mer än att vi alla
föds och dör, därimellan kan allt hända och det är
upp till dig och ingen annan att få det att hända.
Vi har alla olika förusättningar och ett val vi gjort sedan långt
tillbaka kan fortfarande påverka våra nya vägar, men det är bara
jag själv som kan ändra den riktning jag vandrar och göra det bästa utav
det jag har. Alla kommer aldrig att ha allt, men många kan ha det så mycket bättre.
Att varje dag sikta mot ett mål och göra det bästa utav det man har
är bland det viktigaste för att sjunka ner och bara tycka synd om sig själv
har väl aldrig hjälpt någon. Gör något utav det du har,
If you can dream it, you can be it.

Igår hade vi lite spel och filmkväll hemma hos Johan =)
Mys, blev 2012, ni vet filmen där jorden går under och
då kom frågan,
"Om du visste att jorden skulle gå under,
skulle du då leva annorlunda?"
En bra fråga som nog många skulle behöva tänka på oftare,
för hur kan jag planera vad som ska hända om ett år eller tio
när jag inte ens vet vad som väntar imorgon.
Minns igår, lev idag och drömm om imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0