Galet vilt och jaa... ? ;)

Sista dagen på lovet idag är hel slut så tur att vi har ledigt imorn med ;)
haha skön skola ibland asså :)
Tror jag lyckats göra något nytt rekord på klantighet den här veckan
och jaa de säger ju inte lite right? ;)

- Har lyckats i min nya 30 cm bredare säng trilla ur 3 gånger..
- Har nockat mig själv i väggen (i sömmnen) så att jag hade ett fint rött märke att
sminka över i några dagar i pannan...
- Lyckades välta en cd hylla så att ja skrapa upp hela benet och hade sönder
en ca 10 cm reva i svarta fondväggen och ett stort djupt hål i en annan vägg.
- Glömmde mitt bankomat kvar i affären...
- Trodde de var någon som busringde så fräste ifrån arg som fan i telefon
fast de råkade va ett jobb erbjudande .. (bay bay jobb)

Bra jobbat den här veckan känner ja (y)
haha xD Ibland förstår ja inte hur ja lyckas?
Inte brutit något iaf och det måste ju alltid vara ett plus
när de gäller mig ;)


ÄR man vild så är man ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0