Veckans lista

Ja eftersom ja inte uppdaterat så mycket på senaste
och endå haft mycket läsare? Så antar jag att folk är intresserade av
vad jag gjort kanske? ;) Så därför blire en lista på tre roligaste händelserna
senaste veckan :)

1. Fira födelsedagen/halloween
Ja de låter ju bra att fira detta sammtidigt, men de va enbart för vi va borta
när min egen dag var ;) Därför blev det en galen förfest där alla bevisa att man
inte behöver vara många för att kunna festa ordenligt ;) och sedan en galen utgång
där både min och Tildas mobiler kom bort. Så vi två fick köra våran egen barturne
fram till stängningsdags då vi hade sådan tur att vi fick tillbaka båda mobilerna! :D
Helt sjukt! Kul kväll :)


2. Basmaskins läger med klassen
Ja de säger väll sig själv att om man stänger in en massa galna
brudar tillsammans i några dar att det inte kan sluta annat än bra? Eller iaf
underhållande. ;) Galna dagara där alla körde traktor och fyrhjuling som idioter,
spela högljuda kortspel och konstant prata skit. och då menar jag även ordagarant ;) haha
Mycket roliga dagar :)



3. Hoppträning
Inte tränat för Micke på jätte länge så sjukt kul att träna lite igen. :)
Finns massa att jobba på både hos tösen och hos mig men kul vara :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0