Friends are kisses blown to us by angels

Mitt liv känns just nu som ett sådan där dåligt puzzel..
Ni vet ett sådandär som har bitar som passar på flera ställen
och just nu känns det som jag i stortsett har lagt alla bitar utom
en som helt enkelt inte passar där.. Så man inser att hela puzzlet är fel
och man måste riva upp alla bitar och börja om igen.. 
De värsta är att man blir så besviken med att man inte 
lyckats lägga klart puzzlet att det inte ens är kul att ha isär alla bitar.. Suck -.-
 

Ibland är livet så fruktansvårt orättvist..
Ingen har någonsin sagt att livet ska vara lätt, men shiit
va snett det kan gå ibland, tankarna finns hos dig just nu Camilla. <3


Vi kan lägga skullden på varandra, det ena eller det andra,
men det spelar ingen roll för livet är orätvisst, det är som det är.
Det som har hänt har hänt och det enda vi kan gör är att va där för varandra
och göra det bästa av det som är just nu.
Så just nu försöker jag städa upp i mitt liv, livet är helt
enkelt för kort för att lägga tid och energi på folk som
inte förkänar det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0