Miss Trams

Vilken helg.. Är det inte menigen att man ska va utvillad en sönda kväll?
Febern är äntligen borta och huvudvärken är bättre, nu hoppas ja bara att jag kan sova
också så blire nog bra :)
Kände mig riktig snygg i fredags när ja inte hade lyckats sova på flera
nätter.. Jag va fan som tagen ur en skräckfilm, helt mörk runt ögonen och precis röd i dom
och jaa.. riktigt snygg me andra ord ;)

Dressyrtävling idag :) haha Stella va helt stöd xD Så skön hon är asså.
Hon flög i luften ett antal ggr under framridningen och sen när vi skulle in och starta
får hon syn på stacketet som jag rider emot sattsar gärnet och hoppar ut xD
Eftersom ja va så sjukligt nervös innan och ja verkligen inte har en chans mot henne
börjar ja gap skratta. Red in och efter knappt halva började hon andas igen och vart snygg :)
Alla spänningar släpper när man hoppat lite ;) haha
Stella <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0