Skägg!

Shit va duktig jag varit på att blogga på senaste (y)
Sorry men haft som en paus i hela mitt liv, har varit sjuk
och bara grävt ner mig hemm och tyckt synd om mig själv..
(Vilket inte passar om att skriva i blogen) Så nu tar vi nya tag,
tar tag i livet, skolan, träningen och jaa. NU KÖR VI!

Nu har då mamma flyttat och måste säga att det känns sjukt konstigt
att bara bo med pappa? Jaja har börjat flytta över lite grejer idag till
mammas lägenhet och tror det kommer bli sjukt bra :)

Haha ja o tant va över och pyssla lite i rummet hos mamma och
efter Nemos "Skäggbyglar" i gårdagens avsnitt i Kungar av Tylösand,
har jag nog också upptäckt tjusningen med ordet. Så jag och tant hade en
riktigt härlig diskussion om allt hår jag tappar:

M- Jävla skäggmatta, den blir skitig!
T - Ja skägg är så hårigt!



hahah diskussionerna blev bara allt för härliga kan jag säga så
nu tar vi tag och skäggar igång livet igen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0