Friends are kisses blown to us by angels

Fyll inte ditt liv med dagar, utan dina dagar med liv!
Det är ett av mina största motton jag lever efter, att varje
dag kan vara den sista och därför ska man också
leva som om den vore det. Livet är orättvist men kom ihåg att 
varje dag du grubblar är en dag utav förevigt förlorad lycka.
Så gör det bästa utav det du har, för det blir inte bättre än vad du gör det till.
När jag blir gammal vill jag inte titta tillbaka och ångra allt det där jag aldrig gjort,
utan jag vill skratta åt alla misstag och sjuka grejer jag gjort och varit med om,
för det är dom minnena som jag kommer minnas bäst.
Så här kommer en del minnen från sommaren 2010 jag aldrig kommer glömma.

Miss universe
Ja herrejävlar va nervös ja va för det där och ja tänkte skita i det säkert 100gånger,
men shit va kul de var. På interjuven i tv för japanerna pratade jag svengelska rakt ignom
och jag är rätt säker på att dom inte förstod speciellt mycket av det jag sa,
jag svamla på scenen när jag prata inföf juryn och all publik och gjorde världens grimager
på en hel del kort, men shit va kul jag hade. Det ledde till både kändisfester, tv erbjudanden,
bjuden på resor och jag lekte b känndis i stockholm, vilka minnen.



Sunny beach
Kära sunny Beach <3 Varje dag var nya äventyr
och bara den där veckan är full av så mycket underbara minnen att det skulle
kunna täcka upp ett halvt liv, dansa på bardiskar, underbart folk, VIP, leka bartender, smurfhus,
drinkkrig, bjuda på allt och ja dejtade även min kära sol varje dag. <3


Malmö
Ja ibland gör ja själ för mitt smeknamn, blondie..
På vägen ner glömmde jag ta in cd skivorna i bilen så dom låg bak på bilen i regnet
ca 17 mil, som tur va överlevde dom. Jag blev instängd mellan dörrarna på ica så fick roppa
på hjälp och gick upp själv på dansgolvet och med hjälp av becca fick nästan hela
dansgolvet fullt på bara några minuter. Underbar resa säger ja bara.



Sälja skorna på väg hem från krogen
Ja vad gör man inte för att få en hamburgare efter en helkväll ute?
haha ne riktigt så fattig är jag inte, men var så sjukt trött på skorna efter att vi dansat
loss hela natten att när vi var på väg hem säljer dom för 50 spänn och köper en
hamburgare på max ist för att jag tyckte så synd om mig själv som hade ont i fötterna xD



Så lev livet som du vill leva det, ta vara på varje stund för det går inte i repris.
Så ta för mycket foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0