It's like ... uscchh

Ibland vill man så gärna att något ska vara sant att man
kan titta igenom fingrarna för vad som helst och när man vaknar
upp och ser hur det ligger till, vänds plötsligt hela ens värld upp och ner. .

Mästa säga det att jag är så sjukt trött på alla som ljuger, snackar skit,
inte står för vad dom tycker osv. just nu.. -.- 
I vanliga fall brukar jag inte bry mig om det speciellt mycket,
framförallt inte när det inte handlar om mig, men just
nu stör det mig något sjuukt mycket!
Någon som skyller ifrån sig för att själv slippa ta skit,
asså det är så sjukt fegt och jag orkar verkligen inte med sådan just nu.
Tycker det går för långt när vuxna människor försöker övertala en tonåring
att prostituera sig för att ha råd till saker,
ljuger en rakt upp i ansiktet fast sanningen är helt uppenbar
eller bara går runt och inte vågar stå för det dom säger.
Tur att jag har så mycket bra vänner för jag skulle
bli helt galen annars, när man märker hur många som tillhör ovanstående kategori..
Suck -.- Långt och onödigt klagande innläg men ska bättra mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0