patetiskt



Så mycket ja borde göra, men inte ork
till ett skit längre.. Känner varje dag hur allt bara blir värre
och värre i den här historien nu och snart försvinner min
absoluta största kärlek ifrån mig och det finns inte ett skit jag kan
göra åt det.. fyfan va synd ja tycker om mina abslout bästaste
vänner som får stå ut me mig nu när jag använder dom som
klotterplank över hur illa och fel allt är.
Det absolu värsta är att ja känner hur mitt humör bara blir 
värre och att ja vet att de kommer gå ut över många som 
inte kommer att förkäna det. Allt ja kan säga är att 
jag ska göra mitt bästa och be om ursäkt redan lite nu i förväg.. 
Tur att jag har så underbara vänner iaf <3


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0