Praktik

Galet är nog det ord som får sammanfatta veckan.
Ida fick flytta hem idag efter praktiken,
där vi har gjort allt från att fixa traktorerna, gullat me kycklingar och kor
till att slakta och stycka upp.. Ja inte så trevligt asså ;)
Så nu känner jag mig som en riktig man med uppsvullna händer
efter alla slag och små sår och den härliga doft som sitter ingnodd både
på mig och alla mina kläder.. Härligt så nu ska jag tvätta kläderna
för andra gången och se om de släpper.

Jo slakten föresten va ju inte sådär himmla trevlig den heller.
Är lite stålt att ja lyckades va me på allt iaf, för jag
kan lova att det är inte någon mysig bit när man skär halsen av djuren
man nyss suttit och gosat med. Men har iaf fått med
mig lite kalkon hem utav det vi slakta så nu får vi se om jag klara
av att äta det med eller om ja kommer bli vegitarian med ;) haha



Avsluta med att säga att stella har vart så sjukt duktig
den här veckan, galoppombyten i vart tredje sitter riktigt skapligt nu :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0