Säg det till alla jag är på väg (8)

Okey jag har nu slagit mitt rekord från sommaren, har inte festat nu
på över två veckor! duktigt va? ;) haha nemen man har ju så fina vanor på
sommrarna så kännde att de va dax att ändra lite på livsstilen ett tag om jag
ska orka det som kommer nu..
Jaa de e väll dax att skriva lite om det här kanske?
Nästa helg flyttar jag till ljura med mamma... aja nära hem från krogen iaf? ;)

Boys boys boys, kan inte leva med dom och inte utan dom.
Är så läskigt trött på alla grabbar just nu, trotts
det saknar jag att vara kär..? haha Så länge sen nu jag var det.
Ibland så undrar ja om vi all bara har en Mr right, bara en som har chansen
att ha DET.. ni vet allt man vill ha? Ock hur lätt kan det va att hitta just han isf
och om man nu hittar han och klantar sig, kan man någonsin hitta tillbaks då?
shit nu låter ja som en patetisk kärring, dax o ta tag i livet !



Kommentarer
Anonym

har man klantat sig äre kört bara o leta vidare efter han!

2010-09-26 @ 17:31:29
Madde

Fast vore han Mr right så skulle man ju förmodligen hitta tillbaks annars är han ju inte Mr right.. Right?

2010-09-26 @ 22:24:07
URL: http://maddeasklof.blogg.se/
Anonym

nää allt har ett syffte o har man klantat sig så äre meningen att bli så för allt leder till någe bra tillslut!! du hittar han!

2010-09-27 @ 09:37:56
Madde

Fast då är han ju helt enkelt inte Mr right ;) haha vem har sagt att de är jag som har klantat mig? bara funderingar de där ;)

2010-09-27 @ 19:59:42
URL: http://maddeasklof.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0