Spara och sammla damm


Usch! Jag har nu två jobbiga annonser som måste läggas upp snarast..
Även om en del blir bra utav det, så känns det faktiskt rätt förjävligt.
Har alltid haft svårt att slänga grejer utan jag sparar hellre på allt och
inte gör det saken bättre att ja älskar de som ska ut på annons nu :/ FY!

haha nu till lite roligare bit, jag är så förvånad att så många läser
min blogg? skriver ju inte så mycket roligt och inte ens fått upp en header än,
men ni är ju såklart välkomna för det =)
Fast skulle ju va roligt om någon av alla er 100 faktiskt vågade kommentera
lite också ;)

Ska starta ett nytt projekt i morgon med, såå vad kan det vara tror ni? ;)
'
bilden e väll en liten ledtråd ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0