Fly away with me..

Mak ska fan aldrig säga/skriva att det inte kan
bli mycket värre.. för då lyckas det visst alltid bli det.
Nu håller vi alla tummar och hoppas på det bästa
för dig <3

Shiit asså, nu har jag redan blivit dålig på att uppdatera,
duktigt madde duktigt..

Sitter i skolan och ska plugga, men typ alla sitter på
frontiwill? eller va de heter och spelar, eller är nere på
köppe eller gör något helt annat.. Vi är sååå duktiga ;)
Idag hade ingen gjort de uppgifter vi hade fått hela sommarn
på oss att göra (y)



Vart helt lee på allt i tisdags efter allt som händer, så
ställde in alla planer och flög till Växsjö ist :) haha
Jag fick flyga lite själv också haha fast efter att vara nära
att störta och ha Jonna som sitter och skriker att hon
ska dö bakom mig får jag nog erkänna att ja inte va så bra på de ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0