If you can dream it, you can be it

Huvudvärk, trött, seg jaa inte kan de väll bli bättre va(y) -.-
Hoppas de blir bättre bara ska jobba i helgen o det kan man ju verkligen inte
missa för just nu lägger vi dom pengarna på hög eftersom jag och min
tant håller på att planera upp våran Sverige turne :D
Har ju hört att så många vill träffa oss ;) haha ne men de kanske blir
utlandet med, först ska vi smida lite planer så ser vi sen :)
Därför viktigt bli frisk, gör om, gör rätt =)

Fick nyckeln till ena lägenheten igår och efter mitt förra inlägg så
såg hyresbostäder det och sponsrar med tapeter :D Wihu
Nu kanske rummet kan bli snyggt till och med :)

Även stort tack till Becca för allt.
Ärligt jag vet inte vad jag har gjort för att förkäna en vänn som henne,
tösen är otrolig :) Hon är extremt rädd för tält och sätter knappt sin fot i ett,
men i sommras när jag behövde henne kom hon över dirrekt utan att jag äns behövde
be om det och va hos mig i tältet hela natten fast hon skulle upp dagen därpå..
Hon fixar just nu den nya lägenhet och jaa hon ställer verkligen upp!
Stor applåd och lite till, till min lill tant :) <3



Kommentarer
becca

Klart jag finns där för min tant! Älskar att hjälpa till, och det vet du :) Och det är så jävla skönt att få renovera igen! DU ANAR INTE! Har hur kul som helst i lägenheten :D Synd bara att du inte kan vara där och hålla mig sällskap! Men åandra sidan skulle jag väl inte få så mycket gjort, så som du låg och hade spasmiska ryck på golvet xD haha!

2010-10-02 @ 21:07:34
URL: http://thuna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0