Vill man bli fin får man...

Ni som läst här ett tag vet att jag skrev för ett tag sedan
att jag skulle ta tag i min kost och motion igen och jaa..
Det gick väll lite sisodår va? haha tränmingsschemat höll jag väll
två veckor och redan dagen efter vräckte jag i mig cola och chips.. ;)
Dåliga vanor är alltid så svåra att bryta medans dom bra räcker det nästan med
att bara strunta i en gång så har man bytt vanan. Men som sagt för att kroppen ska 
ändra sina vanor krävs ca 21 dagar, så vill man ändra på sina vanor gäller det 
att hålla ut den tiden, så är det oftast inte lika svårt sen. :) 


Ingen slö kaffedrikande tös här inte.

Därför ska ja då göra ett nytt försök.. 
Eller ja, inte riktigt lika hårt som sist för jag har helt enkelt inte den
tiden just nu, men ska börja dra igång lite lugnt iaf =)
Så från och med nästa vecka ska jag och Jonna börja
träna lite ca2ggr i veckan på ett nära ställe som vi hört ska vara bra,
dessutom gå en promenad på minst 45 minuter varje dag.
Jag har alltså tagit bort 2 konditionspass och en promenad per dag sedan sist.
Men inser att ska jag klara målen, måste dom funka tidsmässigt också :)

Sen har vi ju detta med maten, igentligen det viktigaste.
Äta regelbundet och ofta är ju a och o sen kommer jag även försöka
dra noll läsk i veckorna.. Ja god luck va? ;) haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0