Friends are kisses blown to us by angels...

Nu har nästa vän lämnat mig..
Nagijalia kommer börja bli fullt snart, så sluta genast med detta!
10 år har min lilla tjockis kvittrat varje dag när man kommer hem
och nu är det sådär otäckt tyst hemma.
Hatar kännslan när man håller i någon man älskar och som dör
i mina händer och man inte kan göra någonting.. Hemskt.
Först hasse, sedan Stella o nu Joker.
R.I.P. min änglar <3

Tuff helg.. Jobba på NHS och vaken i nästan två dygn och avslutade kvällen
igår på det med lite fest.. Helt fucked up idag..
Tur att Anna sa att jag skulle vara ledig idag för
högen med läxor som ska vara klar till imorn är gigantisk..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0