Nya tabletter..

Kan jag inte bara få bli bättre eller?...
 
Så sjuukt trött på de här, ja vill ha tillbaka mitt liv..
När allt morfin äntligen är borta komm nästa problem,
(visst man säger visserligen att ett problem sällan
kommer ensamt, men borde de inte vara nog snart??)
har sovit ca 2-4 timmar per natt i över en vecka...
efter att ha gått på så mycket morfin så länge så kan inte kroppen
koppla av för fem öre, fast jag orkar ju fortfarande inte göra så mycket..
Så igår fick jag börja med sex till  tabletter om dagen.. KUL
Meningen är ju att jag ska få bort tabletter inte få nya..
Så sömntablett så jag kan få sova lite, massa magmedecin och
någon vitamin/kosttillskott tablett efter som jag knappt kan äta.
Det värsta? Har mått skit av sömntabletterna, det är som att gå tillbaka
några veckor igen.. Muskelsvaghet igen, snurrig och luddig i huvudet,
hjärtklappning och trött.. SUCK...
Förhoppningvis  behöver jag bara äta sömntabletterna någon vecka för
att inte bli för beroende av dom, men endå irriterande att gå bakåt igen. :/
 
Önskar verkligen att allt detta inte hänt, men så tänker väll alla som
tvingas gå igenom något sånt här och det ända man kan göra är att göra
det bästa av det som hänt...
 
Fick även ett par upplyftande ord ifrån sjukgymnasten om att det kommer
ta lååångt tid och mycket träning att få tillbaka den form jag hade innan,
fast jag kan åtminstånde bli bra igen. Konstigt det där endå, borde vara
överlycklig över att jag kan bli helt bra igen, men endå hackar man upp sig
på dom där orden lååång tid...
Man måste verkligen hela tiden påminna sig själv,
kämpa det kunnde varit mycket värre, se possitvt,
det blir vad man gör det till..
 
Loosers let it happend, winners makes it happand!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0