Förvirrande

 Allt är förvirrande...
Trött på detta..
 
Idag har jag lyckats tagit mig utanför huset! Yippy!
Gick till stan och såg på bio, dock var ja ju tvungen
att ta rullatorn.. -Suck-
Känner mig som en riktig kärring med den..
Fast den är praktiskt, för då när jag blir helt slut,
kan jag bara sätta mig ner, får stöd hela tiden och
lyckas hålla ballansed. Men endå känner man sig
så mysslyckad som måste ha rullator för att kunna gå en
bit, men sammtidigt borde jag vara överlycklig för bara några
veckor sedan sa läkarna att jag aldrig mer skulle bli bra
och för baraen vecka sedan gick jag mina första steg..
Lite pinsammt inne på bion med, när jag kom med
rullatorn och när jag ställde ifrån mig den och skulle gå
upp och ner från trappan, darrar hela jag helt
okontrollerat. Det är ju för att jag måste ta
i så sjukt mycket, men måste se galet dum ut...
 
Jobbigt och förvirrande att vara instängd i
lägenheten så mycket, man blir så ensam
på nått sätt även om någon är här..
Har alldeles för mycket tid att bara tänka
när man bara sitter hemma om dagarna och
drömmer mardrömmer av allt morfin varenda natt.
Sjukt jobbigt då att inte ha en massa att göra så
att man kan få bort drömmarna ur tankarna.
Hoppas jag kan fortsetta komma ut lite,
blir nog galen här inne annars..
Någon som vill med utomlands
annars?
 
Nu är frågan bara egen lägenhet i stan
eller plugga????...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0