Pepsi eller Fanta..

När man tittar tillbaka är nästan allt
man minns att det var jobbigt och att mycket gick fel..
 
Det är faktiskt sjukt läskigt hur lite jag minns från tiden 
på sjukhuset.. Man kommer ju självklart ihåg dom värsta
grejerna, men resten bara försvinner typ... Vet inte om det 
är bra eller dåligt. Jobbigt att försöka komma ihåg men inte 
minnas, men kanske bra att ma inte kommer ihåg allt.
Tror att det skulle tära för mycket på pysket..
Jäkla medeciner gör ju att det fortfarande har sjukt svårt
att komma ihåg allt. Minns typ sakerna man gjort men inte när,
om det var igår eller för en veka sedan.. För att komma ihåg
vad man åt igår bara det är galet svårt än.. 
Undrar hur lång tid det tar innan minnet blir bättre och 
när man börjar bli lite snabbtänkt igen.. 
Fick typ en förfrågan på telefon för aa vet inte när, men 
det var på tid ett slags test och han frågade vilken som 
var colas största konkurrent. Kanske ett ganska lätt
svar, men ja kläckte ur mig Fanta.... 
Tänkte något om att många folk kanske dricker det, men 
självklart var det ju pepsi.. Svarade fel på alla frågor..
Typ Suck så trögtänkt är jag just nu..
Nästan pinsammt, gör själ för mitt blonda hår..
 
Börjar äntligen komma ut lite i alla fall och kunna 
träffa lite folk i alla fall :D Äntligen har man börjat ha ett 
riktigt liv igen i alla fall :D Orkar ju inte så länge och så 
mycket än men lite endå :)
 
 
Saknar ett vanligt liv utan äklig rullator...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0