4 veckors sjukhus väntan..

4 veckor på sjukhus..
Och inte ett skit händer..
 
Tycker fan det är tragiskt hur sjukvården är idag..
Eller om det bara är jag som hamnat snett här?
Njaa tror det är så för många..
 
Legat här nu i 4 veckor, fyra undersökningar,
har gjorts under 1 vecka, resterande 3 veckor har bara
varit väntan.. Senaste veckan har jag bara väntat på
att bli förflyttat till andra sjukhuset.. Läkaren igår på ronden
sa att dom inte ringt utan väntade å att det andra sjukhuset skulle
höra av sig.. (Liksom vaa) Läkaren idag sa att dom hade ringt varje dag,
när jag blev arg och sa att dom måste ligga på lite..
Vem ljuger? Idag på eftermidagen hade dom
pratat med det andra sjukhuset i alla fall och dom har kommit
framm till vilken avdelning jag ska ligga på, men sa att det var
fullt där just nu..
Ehhh? Jag vräker i min morfin och massa annat smärtstillande
och fortfarande har så sjukt ont att jag inte ens kan sitta upp längre
än typ 5 min utan att få galet ont.. Endå sätter dom inte fart?
Dom får väll fan se till att göra plats? Jag är väll kanske inte
livshotande och sånt går väll före, men jag är ju fortfarande akut..
Dom sa i förra veckan att operationen och allt skulle bli den här veckan,
men nu äre onsdag och inget händer.. Blir tokig!
 
Idag har de blivit värre ochså.. Haft sjukt ont så
fått tagit hur många doser extra som helst för att få stopp på det,
haft mer kontakt med läkare för sjuksköterskan blir orolig..
Endå händer inte mer..
Så fått legat i fosterställning, grätit spyt och halvsovit,
hela dagen.. SUCK
Jag vill ha ett liv igen.. :(
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0