Ambulans färd igen

En hemsk färd..
 
Har anlänt tillbaka till det första sjukhuset igen..
SUCK... Fast färden hit va något av det värsta på
länge... Går inte att beskriva riktigt hur ont och jobbigt
det var.. Ambuland perssonalen va jätte trevliga, men bara det att
flytta över till en annan bår trotts att dom bar och använde bra
flytt tekninker gjorde det sjuuukt ont, eftersom det drar och
rör på sig i överallt.... Sedan alla guppen.. Fick en massa
extra tabletter före, fick spruter med extra smärtlindring
och muskelavslappnade i ambulansen och lustgas gjorde
det sjukt ont... Var inte alls redo för den där färden än och
hade man bara varit grymt rik hade den lätt kunnat vänta
mågon dag till, tills kroppen satbbiliserats sig lite efter operationen...
 
Så nu är jag tillbaka i alla fall... Enda riktigt possitiva är
att det är närmare för många av mina nära att ta sig hit,
så att jag kan ha mer besök känner jag..
Efter ambulans färden gick ja väll 3 steg tillbaka i
smärta igen så blir väll liite längre rehab..
 
Hoppas bara att det var det här nu så att det inte är
något mer, för vetifan ärligt talat hur man ska
orka eller klara av att driva igenom fler undersökningar
annars..
 
Vill bara bli frisk och få komma hem..
 

 
Imorgon kommer nog kära kusin förbi igen,
kanske orkar lite skönhetsvård på rummet igen?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0