Brutna löften och fel medecin?.

Som vanligt så hålls det inga löften här..
 
Ja som man nog redan kunnde räkna ut i morsse
så har ju inte doktorn kommit tillbaka och berättat
om h*n fick tag i det andra sjukhuset eller vad som sades..
H*n skulle ju också berätta om second opinion, men de va
väll tydligen inte tillräckligt viktigt.. Ja menar om inte h*n själv
hann att komma hit kunde dom ju medelat mig genom
någon sjuksköterska eller så... Synd bara att ingen
här verkar ta det på allvar att en 21 åring bara ligger och
pumpas full på medecin, utan att sätta fart..
 
Har även lyckats få massa feber också..
Inte okey, hoppas det är övergående för annars
tror ja att dom måste skjuta upp operationen sedan..
Fast i och försig med den tackten som dom haft innan hinner
jag väll bli frisk innan det är dags i alla fall..
Vad värre var att när jag sa till så sa sjuksköterskan
att h*n skulle hämta panodil, då berätta jag att just nu får
jag bara äta alvedon tillsammans med dom andra tabletterna..
Tror ni endå inte att jag fick in 2 panodil..
Så trodde ju naturligtvis att ja då är det väll okey i alla fall då..
HA Ha man, kan nästan tro att dom vill leka med en, för det tog inte
mer än en timma innan jag vart dålig i magen och fick massa
mer kramper också..
Undrar om jag verkligen tålde panodilen......
 
 
Min älskling var  förbi här nyss,
Lycka <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0