Det är i nöden som vännerna prövas..

Mår verkligen bara sämmre och sämmre..
 
Eftermidagen har varit sjukt jobbig..
Lyckades sommna stenhårt efter pressen
med ronden så ingen eller inget kunnde väcka mig,
vilket gjorde att när jag väl vaknade hade jag så sjukt galet
ont. Antagligen vaknade jag inte fören smärtan var på en helt
okontrolerbar nivå.. Inte kul inte kul, dubbla dosen, men det var
knappt ens att det hjälpte något för att det gått lite för långt..
Sedan var jag även tvungen att duscha, vilket är hemskt i sig
eftersom jag inte klarar av att göra det själv..
Så änu ondare igen efter och bara ligga och spy..
Tro mig det är inte lätt att få i sig mer smärtstillande
då, eftersom dom vägrar ge några fler sprutor nu heller..
Så en galet ont och jobbig eftermiddag och kväll..
Det värsta börjar äntligen släppa lite nu...
 
Man märker även vilka ens riktiga vänner är
när man ligger här.. Vilka finns kvar när det inte bara
är roligt längre.. när det jobbiga kommer också..
Det är ju då vänner behövs som mest.
Tusen tack för alla er som ställer upp och
finns <3
Även tusen tack för alla er andra som finns
där och visar sitt stöd. Ni behövs verkligen också.
Är oerhört glad över vilket stort stöd som jag fått,
ni får mig att fortsetta orka kämpa! <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0