Det är lätt att bli glömmd..

Trampar inte ens upp en stig,utan snarare en gropp,
då jag bara trampar på stället..
 
Ronden idag va alltså nästan lika intet sägande,
som den varit i nästan en veckas tid nu..
Doktorn sa nästan exakt samma sak som igår,
att vi väntar på det andra sjukhuset, vilken avdelning 
jag hamnar på där och när jag kan förflyttas.. 
H*n lovade återigen att komma tillbaka under dagen idag
och berätta hur de går.. Undrar om h*n kommer
att hålla sitt löfte idag?
Om second opinion är sista chansen eller inte
verkar jag inte heller få något vettigt svar på..
Alla bara svammlar och säger att jag inte ska ta ut något
i förskott om dom kommer hitta något eller inte..
Men va fan hittar dom inget är det ju svårt att gå tillbaka i
tiden och ändra vad som stod på remissen..
men men verkar va svårt att bli hörd här endå och få
det ändrat..
 
Massa feber idag med, fast idag fick jag
i alla fall alvedon för det och magen har än så
läng hållt sig okey..
 
Fast dom är ju liiiite roliga här..
Imorse glömmde dom mig vid frukost..
Dom brukar komma runt varje morgon och fråga
vad ma vill ha till frukost, men idag när kl blev 8 gick
alla ut från mitt rum och började äta, men kl 8.30
hade fortfarande ingen kommit och frågat vad jag
ville ha.. Så ringde efter dom och någon komm vid
kvart i 9 och när jag sa att jag inte fått frukost
vart h*n knallröd i ansiktet..
Dessutom va nästan alla laktosfria frukost
varor slut, fans inte ens smör och inte bara
på min avdelning då, utan på dom andra med..
Helt sjjuuukt dåligt tycker jag att det inte ens finns
frukost som alla kan äta..
 

 
Jag är tydligen lätt att glömma bort..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0