Det finns alltid dom som har det värre..

God times ceep on coming..
Det fortsetter ju så bra att
under eftermiddagen kvällen,
verkar jag nu inte längre kunna stå upp
längre utan att få blodtrycksfall..
Nära att svimma vid ryy flertal tillfällen,
så nu får jag sitta på en typ rullstol fast att
det är ett hål i botten så att man kan gå på
toa i den.. Smart faktiskt. Så någon får hålla i
huvudet på mig så att jag ksn ha det böjt neråt
och så får dom köra mig fram och tillbaka till
toalett får nu kan fröken inte gå längre..
Snurrar som tusan bara jag sitter upp..
 
Äta gör svinont så inte mycket får man i
sig heller.. Ännu bättre lixom.. Och inte blir
det bättre av att man får laktos i maten...
 
Mår verkligen bara sämmre och sämmre
hoppas proverna visar något för detta funkar
inte alls..

 
Man hinner tänka så mycket.
när man ligger still hela dagarna.
Så börjar irritera mig på när
folk (framförallt i filmer) gnäller om små saker,
när det känns som det finns så mycket
värre saker att gnälla över.
Lite irrriterad på mig själv med för hur
jag gnällde förut...
Ja menar jag stog i alla fall på båda
benen och hade hälsan i behåll..
Nu är man helt bunden ..
Känns som man kastar bort
livet genom att gnälla på små saker..
Jag menar det finns alltid dom
som har det värre..
Så ta det lugnt och njut av det
du har i alla fall.. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0