En evig väntan...

Nästa dag av evigväntan..
Samma sak varje dag..
 
Visserligen är det lite mer självvalt denna gång,
då dom erbjöd sig göra titthålsoperationen här,
men känner att aldrig i livet att dom får gå in i mig
igen efter allt som hänt..
 
Så nu ligger ju väntan på att doktorerna ska skicka
över remissen och beslut ska tas..
I över tre veckors tid samma nervösa väntan
inför nya beslut.. Ronden idag gav inget nytt,
sa bara att remisserna inte är skickade än.
Jag berätta att jag blivit sämmre, svimma igår igen,
feber om nätterna och kan typ inte kissa..
Vart inte så mycket till reaktion på de..
Tror att dom tycker det är skönare att blunda för att jag
blir sämmre än att erkänna det, så att dom kanske
måste inse att jag inte kan åka hem..
 
Tur att jag har mina egna experter i alla fall,
dom har sagt till doktorerna att ta ett ultraljud också,
så får väll se om det händer med..
Inte alltid dom lyssnar eftersom dom tycker att det
mesta är onödigt, men man kan ju hoppas.
 
Vill bli frisk..
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0