Ett nytt hem

Jobbig dag, men jag borde väll vara van vid det här laget..
 
När jag kom hem igår från sjukan, började jag
nästan direkt att packa frågan är bara var börjar man?
Märktes att jag typ hade tusen saker där, men lyckdes
packa en hel del kartonger endå.. O idag har Fredrika, Hb, mamma
och pappa hjälpt till, så är klar nu med hela
flytten och bor nu mera hos mamma igen...
Det vart typ 100 kardonger som står överallt
här hemma och hos pappa, så kommer leva
bland alla dom där kartongerna ett tag. Känner inte
att det är någon ide att packa upp så mycket
eftersom jag endå hoppas hitta en lägenhet så
fort som möjligt..
Det gick mycket fortare än vad jag trodde det skulle
ta, men det är väll nog bara för att jag inte hade så
mycket möbler, utan mest prylar och vi har haft
sådan sjuk ordninng på allt.. Men vart som sagt
väldigt mycket kartonger.. Upptäckte också hur galet
mycket prylar jag har köpt för att "piffa upp" lägenheten.
Rätt bra endå, för det kommer bli rätt så dyrt endå,
att köpa alla nya möbler och grejer till min ny lägenhet sen..
Tur att jag hade så mycket hjälp, orkade och klarade mer än
jag trodde var möjligt, men nu är jag heeeelt slut i kroppen..
Har tagit det jätte lugnt och lekt boss, men har endå
jätte ont i hela kroppen och typ träningsvärk.
Det kommer bli sängligandes ett par dagar nu och
återhämta mig...
 
Det var fruktansvärt jobbigt att lämna lägenhet och
ge tillbaka nycklarna, men nu är det som det är
och det var så fruktansvärt att bo/sova där bara inatt,
så då är det väll bättre att det gick så fort som möjligt
att lämna lägenheten igentligen..
Problemet nu är ju bara att det tar lite tid att
adressändra, så min post kommer komma dit ett
bra tag till, så han kommer lämna dom här/jag gå
förbi där... men sjuukt jobbigt. Endå adress ändrade
jag bara för två veckor sedan.. Ville att han skulle
vara 100 % säker på att han ville ha oss och
att jag skulle bo där innan jag gjorde det...
Glömm inte att träd växer sig
starka i motvind och att
diamanter bildas under hårt tryck..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0