Härdsmällta..

 
Tittar på bilden,
Fan vad jag saknar mitt liv :(
Känns som det var år sedan jag var frisk,
fast att det bara varit i några månader..
Saknar så galet mycket att ha energi,
kunna göra saker, kunna träna, kunna fest
och jaa allt, typ! :'(
 
Vet att man ska hålla modet uppe,
men fan sitter och typ bryter ihop här snart. Tårarna bara
rinner. Vill bara bli frisk, vill inte vara sängligandes
så här. Fan jag klarar ju inte ens av att ta mig till
toaletten eller att ens sätta mig upp själv. .
 
Tänk om det här så här resten av mitt liv
kommer se ut? Tänk om jag aldrig mer
kommer kunna göra vad jag vill med mitt liv.
FAN, chansen att jsg ska bli bättre ser ju inte
så stor ut just nu..
20 år och så här ont resten av livet?
 
Är i ett riktigt tycka synd om mig
själv läge, vet att det finns dom som har
det värre, men det gör det inte mycket lättare
att acceptera min sits just nu..
 
vill inte somna heller, rädd för att sluta
andas.. Shit vad jag saknar min Felix  :( <3
 


Kommentarer
Patricia thärning

Stackare! Förstår att det inte är lätt och att modet sviker lite! Och det där med att andra har det värre, skit i det, de hjälper ju inte dig! Håller tummarna för att du ska bli bra Madde! Du får säga till om du behöver sällskap! Även fast vi inte är vänner på det sättet så kommer jag gärna och fördriver din tid :)som sagt, håll hoppet uppe nu! En massa styrkt kramar till dig!

Svar: Tack så mycket Patricia!, behöver allt stöd man kan få just nu, det värmer massor. kram
Madde

2012-09-08 @ 10:28:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0