Kaos i huvudet..

Panik, stress vet inte vad jag ska
ta mig till...!!
 
Det är fullkommlit kaos i mitt huvud..
Börjat få lite ondare i magen nu på eftermiddagen..
Skulle vara just typsikt om jag blev sämmre i kroppen
också.. Nu får jag ju inte ens stanna här längre än tills
imorgon hur jag än mår som jag förstår det.. Ni skulle ha sett doktorns
ansikte när h*n insåg att h*n inte kunnde skicka hem mig i
fredags. Visst jag kan ju ha tolkat fel, men jag tyckte
i alla fall att h*n såg så sjukt arg ut över att h*n inte blev av
med mig och att om jag inte var tillräckligt bra på måndag
skulle h*n endå kasta ut mig. Känslan förstärks ganska
kraftit med att alla andra i perssonalen hela tiden påminer
mig om att jag åker på måndag och nämner jag att jag inte
mår bra så säger typ alla att ja men nu får du komma hem
i alla fall och funkar det inte får du gå till
vårdcentralen/akuten direkt. Visst skjut över problemet
till någon annan om man inte själv kan fixa det som.
Kanske inte är så, men det känns som det i alla fall..
 
Fattar inte hur jag ska lyckas flytta bara
det första jag gör när jag mår så här fortfarande..
Lite ont, men de kan man leva med om det inte fortsätter
att bli sämmre, men allt illamående och yrseln
är värre... Kan ju forfarande inte gå mer
än ett par meter med en rullator..
Lixom kommer knappt kuna ta mig till toan
men sammtidigt ska jag flytta..
Det kommer bli ett helvete,
men de måste bli gjort...
 
Pratar tydligen i sömnen varenda gång jag somnar nu..
Drömmer konstant hemska drömmar som påminner
mig om vad som hänt, så kan tänka mig att hela salen
vet allt om mina kärleks beskymmer om jag pratar
vad jag drömmer om...
Ingen som vågar säga/hör inte vad jag pratar om,
men pinsamt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0