Man kan aldrig lita på någon annan än sig själv

Tiden går men dagarna står stilla..
 
Började känna mig lite små förskyld med ont
i halsen i förrgår och när jag skulle gå och
lägga mig hade jag ingen röst kvar och igår när jag
vaknade hade jag närmare 40 i feber..
Helt genomförskyld så fick ligga i sängel med hink
hela dagen... Sov nog i nästan 36 timmar, va vaken
i korta perioder imellan bara..  Tack och lov börjar
det kännas lite bättre i dag även om jag fortfarnde
har feber. Den här hösten lär väll bli förjävlig, med
tanke på att jag inte har något imounnförsvar kvar
efter alla medeciner som sänkt det så mycket.. :/
Fast skulle jag endå bli sjuk, kunnde jag
i och försig endå bli det nu när jag endå var tvungen
att ligga hemma.. Vore bara skönt om jag får lov
att vara frisk ett tag frammåt sen..
 
Har fått en del lägenheter som jag fått
erbjudande att titta på, problemet är bara att
inflyttning inte är förens typ janurai hos alla..
Vill ju ha en lägenhet nu och om jag kan (inte lika
nerdrogad längre) och vill och kommer in kanske jag
vill börja plugga till januari och då är det ju dumt att
ta en lägenhet nu, men vill ha en tills dess...
Svårt att veta hur jag ska göra ><
 
 
Förstår inte vad som hänt?
För bra för att vara sant, visade sig vara det också..
Blir så ledssen och besviken..
Man kan verkligen inte lita på någon
annan än sig själv.. Alla löften bara bryts..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0