Misstag om om igen

Misstag misstag misstag..
SUCK
 
Jag är laktosintolerant, det står på listan och jag har varit
här i 4 veckor.. Tror ni inte jag fick laktos i maten ikväll igen?!!!
Vet fan inte hur många gånger dom missat, men ja menar nu
har jag ju endå legat här så länge pluss att jag typ alltid påpekar det..
Så jätte kul fick skit ont i magen nu på kvällen igen, frågade
och ja visst dom hade glömmt det igen och det värsta är att
det "laktos onda" sätter igång den vanliga magvärken så den blir
typ hundra gånger värr och ass svår att få bort. ..
Ganska lagoskt eftersom tarmarna protesterar mot laktosen
ett bra tag och det är svårare att bedöva bort med morfin och
det är bland annat tarm rörrelser som gör att jag får ont i
magen nu...
 
Det värsta av allt? Jag hade ju så jävla ont i magen hela
förmiddagen idag att det gick åt många vid behov tabletter
så hade inte många kvar nu på kvällen och då säger sköterskan
som gav mig laktos att "jaa, du borde vänta med tabletter när
du bara har en omgång kavr" eehhh? Say what?
Det är ju h****s fel att det blev värre då får h*n väll se
till att jag får mer smärtstillande om det behövs.?.
Så jäkla trött på den här sjukvården..
Det lär väll bli krig ikväll för nu måste jag ha mer
ligger och spyr för det gör så ont och tabletterna är slut..
Håll alla tummar för mig att dom är medgörliga och får
tag i jour doktor fort..


Nee.. tjafs förstås .. KRIG
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0