Mot nästa sjukhus :D

 Första possitiva beskedet på länge! :)
 
Ronden idag var ganska intressant, skällde ut
doktorn massa efter natten händelser och h*n sa
att dom hade ringt massor men att det inte fanns någon plats..
Har ju funderat länge på trovärdigheten på det, men
idag tog h*n faktiskt åt sig ganska hårt när jag vart
arg om hur natten varit, så han lovade dyrt och heligt
att komma tillbaka i eftermiddag.
 
Fast det dröjde inte mer än en halvtimme innan hann kom
tillbaka och sa att jag ska åka till det andra sjukhuset
idag! :D Dessutom blir titthålsopperation redan imorgon förmiddag! :)
Hoppas verkligen att dom hittar något då och att det inte
är allt för allvarligt om jag nu endå går med på att offra min mage
med ännu flera ärr. Så trovärdigheten hos doktorn tvivlar jag
bara ännu mer på då, om han en halvtimme innan säger att
det är fullt och att 7 stycken operationer måste minst göras innan
jag kan få en tid..
 
Jag som ville fortsätta  att modella :(
Inte en chans att man får en massa jobb när
man ser helt förstörd ut på hela magen...
men men det är det värt om dom hittar något så att jag
kan bli frisk. :)
 

 
Nu hoppas jag på en annan sak också,
hoppas jag får ha på mobilen och datorn där med.
Vill ju kunna fortsetta kunna ha kontakt med alla
och kunna fortsetta blogga..
Men äre så att det blir tyst här ett tag frammåt
så vet ni, då kan jag inte ha på datorn..
 
Hoppas att perssonalen där sköter sitt jobb bättre
och är trevligare där än dom flesta är här.
Fast det viktigaste är ju förstås att jag blir frisk.
*hoppas*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0