Nu är det dags...

Nu är det dags..
 
Duchat med Hibisckrub? fler gånger för
att förbereda mig inför operationen,
pratat med narkosläkare, tagit massa prover
och nu är det dags för operation..
Hoppas inte det kommer in något akut innan
utan att vi kan börja direkt. Hoppas att jag
vaknar, att man hittar något inte allt för farligt.
Hoppas att jag kan bli frisk.
Dom har varnat mig att jag förmodligen kommer
att ha galet ont i morgon, hoppas inte det...
Hoppas det går bra och att ag kan bli mig själv
igen..
håll alla tummar och tår, be för allt ni har för mig,
hoppas jag inte begär för mycket nu..
 
Uppdaterar så fort jag kan..
 



Kommentarer
Pirjo

Hoppas de hittar felet idag och fixar till det men en gång så du blir frisk och kan gå vidare, och får ett fint liv med Felix och dina vänner och släktingar.

2012-09-14 @ 12:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0